kontakt@kindergarten-pusteblume-olpe.de

Kontakt & Anfahrt
Öffnungszeiten

Unsere Öffnungszeiten richten sich nach den Bedürfnissen der Eltern. Zur Zeit ist der Kindergarten von 7.30 Uhr bis 16.30 Uhr geöffnet.

Öffnungszeiten
Kindergärten in der GFO

Kindergärten bilden eine wichtige Säule der GFO in Nordrhein-Westfalen. Die GFO hat ihr Angebot deshalb in den vergangenen Jahren kontinuierlich ausgebaut. Hier finden Sie alle Kindergärten im GFO-Verbund.

Alle GFO-Kindergärten
Jobs

Deine Karriere bei der GFO - in einem Kindergarten oder einer anderen Einrichtung im GFO-Verbund.

Erfahre mehr

Anaokulumuz

Gelişim için alan ve zaman

Pusteblume anaokulumuz Olpe'deki Maria-Theresia-Straße'de yer almaktadır. Orman yürüyüşleri veya orman günlerimiz için yakındaki ormanlık alanı kullanmayı seviyoruz. Şehir merkezi de yürüme mesafesindedir. Küçük alışveriş gezileri veya kütüphane veya belediye binası gibi geziler çocuklara çeşitli bir program sunuyor.

İki yaşından altı yaşına kadar çocuklara bakıyor, eşlik ediyor ve eğitiyoruz. Pusteblume anaokulunda 120 çocuğa kadar toplam beş anaokulu grubu bulunmaktadır. Bir anaokulu grubunda en fazla 25 çocuk bulunmaktadır.

Aile merkezi bulunan Pusteblume anaokulumuz GFO ağına dahildir. Biz Fransisken ve kozmopolit bir derneğiz. Tüm mezheplerden çocuklar buraya kabul edilir. GFO anaokullarımız için çapraz konumlu, ortak bir çerçeve konsepti ve bağlayıcı kılavuz ilkeler vardır.

Anaokulumuz

Anaokulumuz hakkında içgörü

Çerçeve kavramı ve yol gösterici ilkeler